Voor Olifico verzorgen we jaarlijkse de advertentieopmaak voor Magazines, ontwerpen we de brochures en zorgen we van A tot Z voor de grafische ontzorging.
“Met OLIFICŌ laten u kennis maken met pure extra vergine olijfolie uit Puglia. Olijfolie geboren uit een eeuwenoude traditie van de familie Frisino. Alles wordt met respect voor de natuur geproduceerd, verzameld en verwerkt. Dit alles in handen van Mario, Francesco en Flavia Frisino. Het familie bedrijf is gesitueerd in Crispiano, vlakbij de stad Martina Franca in het mooie Puglia. In de Valle D’Itria regio tussen de typerende stenen wanden en oude masseria op 130 hectare aan grond. Een land vol prachtige oude olijfbomen. De belangrijkste missie van de familie Frisino is om een olijfolie te maken van extreem hoge kwaliteit!”
Luxe, overzichtelijkheid en eenheid, dat zijn de drie kernwaarden vanwaaruit we de huisstijl hebben ontwikkeld. Door gebruik te maken van veel contract in combinatie met een tintje kleur hebben we voor Olifico een persoonlijke identiteit gecreëerd.
Voor Mosae Vini Italiani hebben we de huisstijlontwikkeling mogen verzorgen en uiteindelijk doorgetrokken naar een vernieuwde website. Elk jaar verzorgen we de brochures, catalogus en magazine-advertenties van Mosae Vini Italiani en Olifico.
“Mosae Vini Italiani is in 2021 opgericht om de beste wijnen van kleine, lokale wijnboeren uit Italië bij u op tafel te kunnen zetten. Geen massaproducten uit wijnfabrieken, maar eerlijke wijnen met een verhaal, afkomstig van familiebedrijven met het wijnhart op de juiste plek.”
Luxe, overzichtelijkheid en eenheid, dat zijn de drie kernwaarden vanwaaruit we de huisstijl hebben ontwikkeld. Door gebruik te maken van veel contract in combinatie met een tintje kleur hebben we voor Mosae Vini Italiani een persoonlijke identiteit gecreëerd.
De website van Mosae Vini Italiani toont eenheid qua visueel ontwerp terwijl vanuit een technisch oogpunt rekening wordt gehouden met de (potentiële) klant. Overzicht, eenvoud maar toch doeltreffend. Belangrijk zijn de leadgeneraties ten behoeve van online marketing conversies. Een effectieve website met doeltreffende mogelijkheden. We hebben er voor gekozen om vooral het beeld te laten spreken. Een foto zegt uiteindelijk meer dan 1000 woorden. Op die manier kan Mosae Vini Italiani direct duidelijk maken waar zij goed in zijn.
Voor de communicatiemiddelen is gekozen voor diverse contrasten om de herkenbaarheid doeltreffend over te laten komen. Daarnaast biedt het een luxere uitstraling zodat aan de doelgroep wordt gedacht. De focus persona van Mosae Vini Italiani is gericht.
Voor Bouwstudio 8012 hebben we de huisstijlontwikkeling mogen verzorgen en uiteindelijk doorgetrokken naar een conversiegerichte website. Bouwstudio 8012 denkt mee, daagt uit en ontwerpt uw plan op het gebied van nieuwbouw, verbouw en renovatie. Benieuwd naar de 5 stappen van Bouwstudio 8012? Neem dan een kijkje op hun website.
Strakke lijnen, speelse lettertype, veel contrast en de toepassing van 1 hoofdkleur dat is een korte samenvatting van het uiteindelijke resultaat. Door het gebruik van lijnen brengen we een speelse knipoog richting de bouw. Na het ontstaan van de huisstijl hebben we deze doorgetrokken naar diverse communicatiemiddelen zoals visitekaartje, bouwhekspandoeken en natuurlijk de website.
Ook op het gebied van IT ondersteunen we Bouwstudio8012. Van digitale randzaken zoals webhosting en systeembeheer tot aan aanschaf (en reparatie) van Hardware.
De website van Bouwstudio8012 toont eenheid qua visueel ontwerp terwijl vanuit een technisch oogpunt rekening wordt gehouden met de (potentiële) klant. Overzicht, eenvoud maar toch doeltreffend. Belangrijk zijn de leadgeneraties ten behoeve van online marketing conversies. Een effectieve website met doeltreffende mogelijkheden. We hebben er voor gekozen om vooral het beeld te laten spreken. Een foto zegt uiteindelijk meer dan 1000 woorden. Op die manier kan Bouwstudio8012 direct duidelijk maken waar zij goed in zijn.
Voor de communicatiemiddelen is gekozen voor diverse contrasten om de herkenbaarheid onbewust over te laten komen. Daarnaast biedt het een luxere uitstraling zodat aan de doelgroep wordt gedacht. De focus persona van Bouwstudio8012 is divers en uiteenlopend. Om een frisse maar moderne uitstraling te waarborgen wordt 1 tint kleur toegepast terwijl deze qua achterliggende gedachte niet klopt! 8012 is een samenvoeging van 2 achternamen (Root en de Bruin) die samen RAL kleur 8012 vormen.
Heb jij de allernieuwste Dat. Magazine Nederweert al gelezen?
Ook deze editie staat weer bomvol leuke en interessante verhalen. Zo lees je deze keer de verhalen van Rens op ’t Root (Renki), Marlous Verboogen (Hummelhoeve), Huib & Peter van Deursen (Drukkerij van Deursen), Ann Meeuws & Koos van Gog (van Gog Aanhangwagens), Alfons Lenders (Smile Fotografie), Marjo, Marcel & Steff (ijssalon Florence).
Voorwoord
Nr. 6 van Dat. Magazine ligt voor u. Een editie met gezellige zomerse artikelen. Gemakshalve maken we er hier één verhaal van.
’s Ochtends wordt bij De Hummelhoeve het gras gemaaid met een maaier van Renki Op ’t Root Groentechniek. Van Gog Aanhangwagens voert het gras af met een van hun aanhangers.
’s Middags mogen de kindjes heerlijk op het gras spelen, waarna ze een ijsje krijgen van IJssalon Florence. Smile Fotografie is aanwezig om de smullende snoetjes op de foto te zetten. Drukkerij van Deursen zorgt voor een mooie weergave op een verjaardagskalender voor het kindcentrum.
Zo zou het kunnen gaan. Hoe het in werkelijkheid gaat en wat de bedrijven in deze Dat. met elkaar verbindt, lees je in dit blad.
Dat wat ondernemend Nederweert (en Weert) bezighoudt!
Ieder kwartaal zorgen onder andere wij er voor dat de allernieuwste editie van Dat. Magazine Nederweert bij jou in de bus ligt. We verzorgen de fotografie en vormgeving van dit toffe blad. Heb je ook interesse om jouw verhaal te vertellen in dit magazine? Neem dan contact met ons op of neem een kijkje op www.dat-nederweert.nl. Dat. Magazine Nederweert wordt huis aan huis verspreid in Nederweert, Nederweert-Eind, Leveroy, Budschop, Ospel en Ospeldijk aan ca. 8500 huishoudens.
Heb jij de allernieuwste Dat. Magazine Nederweert al gelezen?
Ook deze editie staat weer bomvol leuke en interessante verhalen. Zo lees je deze keer de verhalen van Jos Creemers (Crejos), Nick & Jeroen Waltmans (Kowa Music Store), Groba | Keyport | Gemeente, Yvonne Pustjens-Kuppens (Enjoy Your Day), Vivian Hoeben-Seerden (VHS Administraties & Advies), Marie-Louise Rutten (Kapsalon Switch), Vera van Cruchten & Cees Janssen (Mondzorgpraktijk De Peel), Peter en Els Donkers (Tankstation Donkers), Astrid & Janou (Salon Arabesque), Laura Niessen & Dirk Wijnands (Fysio Wijnands en Niessen), Jack & Sylvia (CLD Groep), Ron Wijen (Bouwbedrijf Teng Wijen), Jack Hendrix (Hendrix Belettering & Reclameproducten).
Voorwoord
De jaarwisseling kijkt ons bijna in de ogen. Een nieuw jaar staat voor de deur. Maar eerst gaan we de kerstvakantie in. Natuurlijk met het nieuwe Dat.Magazine.
Ditmaal met meer dan 10 interviews. Een dikke Dat. zou je kunnen zeggen. Niet alleen met ondernemers uit degemeente Nederweert. Ditmaal kozen ook drie bedrijven uit Weert voor publicatie in de Dat. Wat hen bindt, lees je verderop in deze Dat. Iedereen heeft immers wel ergens een verband met iemand anders uit dit magazine. Een van deredenen waarom Keyport en de gemeente Nederweert kozen voor een artikel in ons blad. Ook Keyport is gebaseerd op verbindingen. Tussen overheid, onderwijs maar vooral ook tussen ondernemers. Ondersteuning bij innovatie en bedrijfsontwikkeling spelen een belangrijke rol binnen Keyport. De bedrijven in dit magazine beschrijven allen hun ontwikkelingen. Zij groeiden door uitbreiding, wijziging of vernieuwing van hun producten of diensten, door vergroting van het team of door veranderingen in het organisatieproces. Zaken die van belang zijn om toekomstbestendig te kunnen ondernemen, ook in de tijd die komen gaat.
Dat wat ondernemend Nederweert (en Weert) bezighoudt!
Ieder kwartaal zorgen onder andere wij er voor dat de allernieuwste editie van Dat. Magazine Nederweert bij jou in de bus ligt. We verzorgen de fotografie en vormgeving van dit toffe blad. Heb je ook interesse om jouw verhaal te vertellen in dit magazine? Neem dan contact met ons op of neem een kijkje op www.dat-nederweert.nl. Dat. Magazine Nederweert wordt huis aan huis verspreid in Nederweert, Nederweert-Eind, Leveroy, Budschop, Ospel en Ospeldijk aan ca. 8500 huishoudens.
Heb jij de allernieuwste Dat. Magazine Nederweert al gelezen?
Ook deze editie staat weer bomvol leuke en interessante verhalen. Zo lees je deze keer de verhalen van Colinda Vergouwen (Munttheater), Thijs Voncken (Vomabo), Paul Ketelaers (Bubbles Carwash), Susanne Everaerts (Saniceve), Marielle Geraets (MG2Care), Mietsie en France (2Clean Ospel), Jack Clauwers (Kwaliteitsdeurenenkozijnen), Silvia Clauwers (Deli La Sosta) en Albert Jansen & Andres Bauer (Zuidenwind)
Voorwoord
Twee jaren Dat.Magazine! Ja hoor, echt waar! Met de uitgave van dit achtste magazine, tikken we de twee jaren aan. ‘Dat gaat gemakkelijk als je maar een keer per kwartaal uitkomt’, hoor ik je zeggen. Dat is toch niet helemaal waar. Iedere uitgave kent z’n uitdagingen. Niet alleen of we het blad vol krijgen, want dat lukt meestal wel. In onze gemeente hebben we immers zulke mooie en verrassende bedrijven! Nee, daar ligt niet onze grootste zorg. Het zijn onder andere de stijgende prijzen van papier en grondstoffen die ons niet onberoerd laten. We willen de paginaprijs wel leuk houden, zodat ondernemers – klein of groot – in ons blad een artikel kunnen plaatsen. Daarom hebben we besloten om voortaan driemaal per jaar een magazine te maken, met meer interviews voor hetzelfde afnametarief.
Dat wat ondernemend Nederweert (en Weert) bezighoudt!
Ieder kwartaal zorgen onder andere wij er voor dat de allernieuwste editie van Dat. Magazine Nederweert bij jou in de bus ligt. We verzorgen de fotografie en vormgeving van dit toffe blad. Heb je ook interesse om jouw verhaal te vertellen in dit magazine? Neem dan contact met ons op of neem een kijkje op www.dat-nederweert.nl. Dat. Magazine Nederweert wordt huis aan huis verspreid in Nederweert, Nederweert-Eind, Leveroy, Budschop, Ospel en Ospeldijk aan ca. 8500 huishoudens.
Heb jij de allernieuwste Dat. Magazine Nederweert al gelezen?
Ook deze editie staat weer bomvol leuke en interessante verhalen. Zo lees je deze keer de verhalen van Marie-Louise Jacobs – Van Gansewinkel (Memento Aan Jou), Lisette Kessels (Kessels Installaties), Dorpsraden Nederweert, Ronald van de Wal & Suzanne Douven (Pets & Co), Nicole Porankiewicz (Studio Velvet), Akima Laenen (In-Btween) en Erwin Stienen (Stienen Bedrijfselektronica).
Voorwoord
‘The sun is shining, the weather is sweet’ zong Bob Marley. En dat is het. Met het zomerzonnetje op het hoofd gaan ook wij richting vakantieperiode. Maar niet voordat we deze spiksplinternieuwe Dat.Magazine aan jullie hebben laten zien. Het magazine is ook ditmaal weer verrassend en gevarieerd.
Dat ondernemers steeds vaker vrouwen zijn, laten we in deze Dat. weer zien. Akima Lisette, Marie-Louise, Suzanne en Nicole staan hun mannetje. Oh…laten we de twee heren niet vergeten: Erwin en Ronald, ondernemers op respectivelijk globaal en lokaal niveau.
Hoe dan ook….met een lekkere cocktail in de hand wensen we je veel leesplezier en een hele fijne zomer.
Dat wat ondernemend Nederweert (en Weert) bezighoudt!
Ieder kwartaal zorgen onder andere wij er voor dat de allernieuwste editie van Dat. Magazine Nederweert bij jou in de bus ligt. We verzorgen de fotografie en vormgeving van dit toffe blad. Heb je ook interesse om jouw verhaal te vertellen in dit magazine? Neem dan contact met ons op of neem een kijkje op www.dat-nederweert.nl. Dat. Magazine Nederweert wordt huis aan huis verspreid in Nederweert, Nederweert-Eind, Leveroy, Budschop, Ospel en Ospeldijk aan ca. 8500 huishoudens.
Voor Mondzorgpraktijk De Peel hebben we de huisstijlontwikkeling mogen verzorgen en uiteindelijk doorgetrokken naar een vernieuwde website, communicatiemiddelen, logo en drukwerk. Daarnaast zijn we ook verantwoordelijk (in samenwerking met Nederweert24) voor de narrowcasting in de wachtruimte.
In samenwerking met de opdrachtgever zijn we (door goed te luisteren naar de wensen en verwachtingen) tot een ‘snel’ resultaat gekomen met bijpassende slogan!
De gekozen kleuren verwijzen naar specifieke, onderbouwde associaties. Het gerealiseerde logo ontwerp is gebaseerd op persoonlijke initialen met een finaal, visueel knipoogje naar een kies. Uiteindelijk hebben we diverse ontwerpen (zoals briefpapier, visitekaartjes, e.d.) vormgegeven.
Regelmatig ontzorgen we Mondzorgpraktijk de Peel op het gebied van grafisch ontwerp. Van fotografie tot aan advertentieopmaak. Benieuwd naar het resultaat van de website? Bekijk deze dan hier: www.mondzorgpraktijkdepeel.nl