Bouwstudio 8012

Voor Bouwstudio 8012 hebben we de huisstijlontwikkeling mogen verzorgen en uiteindelijk doorgetrokken naar een conversiegerichte website. Bouwstudio 8012 denkt mee, daagt uit en ontwerpt uw plan op het gebied van nieuwbouw, verbouw en renovatie. Benieuwd naar de 5 stappen van Bouwstudio 8012? Neem dan een kijkje op hun website.

Strakke lijnen, speelse lettertype, veel contrast en de toepassing van 1 hoofdkleur dat is een korte samenvatting van het uiteindelijke resultaat. Door het gebruik van lijnen brengen we een speelse knipoog richting de bouw. Na het ontstaan van de huisstijl hebben we deze doorgetrokken naar diverse communicatiemiddelen zoals visitekaartje, bouwhekspandoeken en natuurlijk de website.

Ook op het gebied van IT ondersteunen we Bouwstudio8012. Van digitale randzaken zoals webhosting en systeembeheer tot aan aanschaf (en reparatie) van Hardware.

De website van Bouwstudio8012 toont eenheid qua visueel ontwerp terwijl vanuit een technisch oogpunt rekening wordt gehouden met de (potentiële) klant. Overzicht, eenvoud maar toch doeltreffend. Belangrijk zijn de leadgeneraties ten behoeve van online marketing conversies. Een effectieve website met doeltreffende mogelijkheden. We hebben er voor gekozen om vooral het beeld te laten spreken. Een foto zegt uiteindelijk meer dan 1000 woorden. Op die manier kan Bouwstudio8012 direct duidelijk maken waar zij goed in zijn.

Voor de communicatiemiddelen is gekozen voor diverse contrasten om de herkenbaarheid onbewust over te laten komen. Daarnaast biedt het een luxere uitstraling zodat aan de doelgroep wordt gedacht. De focus persona van Bouwstudio8012 is divers en uiteenlopend. Om een frisse maar moderne uitstraling te waarborgen wordt 1 tint kleur toegepast terwijl deze qua achterliggende gedachte niet klopt! 8012 is een samenvoeging van 2 achternamen (Root en de Bruin) die samen RAL kleur 8012 vormen.

Mondzorgpraktijk De Peel

Huisstijlontwerp Nederweert

Voor Mondzorgpraktijk De Peel hebben we de huisstijlontwikkeling mogen verzorgen en uiteindelijk doorgetrokken naar een vernieuwde website, communicatiemiddelen, logo en drukwerk. Daarnaast zijn we ook verantwoordelijk (in samenwerking met Nederweert24) voor de narrowcasting in de wachtruimte.

In samenwerking met de opdrachtgever zijn we (door goed te luisteren naar de wensen en verwachtingen) tot een ‘snel’ resultaat gekomen met bijpassende slogan!

De gekozen kleuren verwijzen naar specifieke, onderbouwde associaties. Het gerealiseerde logo ontwerp is gebaseerd op persoonlijke initialen met een finaal, visueel knipoogje naar een kies. Uiteindelijk hebben we diverse ontwerpen (zoals briefpapier, visitekaartjes, e.d.) vormgegeven.

Regelmatig ontzorgen we Mondzorgpraktijk de Peel op het gebied van grafisch ontwerp. Van fotografie tot aan advertentieopmaak. Benieuwd naar het resultaat van de website? Bekijk deze dan hier: www.mondzorgpraktijkdepeel.nl